Redan?

Japp, jag har börjat öva på att sminka mig inför halloween… Tidigt jag vet men vad tusan! Jag har ju kul! Lite bilder

 

Först, en relativt normal:

 

Sedan en galen:

 

Och en ännu mer galen:

 

Berätta vad ni tycker, jag är öppen för kritik. Jag ska nämligen på halloweenfest som samtidigt är ett födelsedagsfirande så det ska vara så bra som det går. Den här sminkningen är inspirerad av The Grudge.

 

 

/R

6 tankar om “Redan?

  1. Linn skriver:

    Du är jättefin Ronja, sminkningen är grymt häftig, älskar sotiga ögon. Bilr nog sketabra! 😉 Hoppas du har det bra precis där du är, saknar dig! 🙂

  2. /LO skriver:

    Jag tycker du är snygg! Vet inte om det var meningen 😉

  3. Fjällmor skriver:

    Ögonen underbara! Love!
    Öva på shading/highlighting för mer likeffekt

    Snyggt är det, snyggt blir det!
    Heja!

Lämna en kommentar